Актив ли е магазинът на тиха улица?

Според битуващото обществено мнение магазинът се счита за голяма ценност. Не бива обаче да приемаме безусловно това разбиране и затова нека да поразсъждаваме за

магазина като търговско помещение.

Бумът на строителството през последните десетина години създаде огромно количество търговски помещения на партерните етажи на жилищните сгради. Апетитът за магазини беше толкова голям, че те се купуваха двойно и тройно по-скъпи спрямо жилищата в същата сграда. Нито архитектите, нито строителите, а дори и купувачите не се интересуваха от местоположението на тези помещения. Еуфорията и заслепяването стигнаха дотам, че в обявите на брокерските агенции можеше да се срещне описанието „магазин на тиха улица”.

Човекопотокът е  основен фактор

Фирмата Макдоналдс е известна с това, че преди да отвори нов обект щателно преброява колко човека преминават денонощно през даденото място. Огледайте се и ще се убедите, че техните закусвални винаги са на оживени места. Това е и най-важният фактор за успеха на всеки един магазин.  Или иначе казано – магазинът на тиха улица не е актив, защото няма изгледи да генерира достатъчен паричен поток нито като се дава под наем, нито като се работи в него.

Advertisements

About Стефан Трашлиев

Индивидуален трейдър на международните форекс пазари. Журналист популяризатор. Google
Gallery | This entry was posted in АКТИВИТЕ. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s