Не вярвай на мобилните оператори, дори когато ти предлагат подаръци

Вече втора година поред Глобул ми се обаждат по телефона (като техен абонат), за да ме поканят в еди кой си офис, защото имало подарък за мен. Аз съм дребен клиент с малки сметки и не вярвам, че ще получа подарък, но отивам от любопитство. Всъщност оказва се, че под формата на подаръци се крият дребни намаления. Или иначе казано – най-обикновена пр…омоция, облечена като почтена жена.
За да не изглеждам тенденциозен ще добавя, че вече цял месец М-тел също рекламират „подаръци” по телевизиите. Всъщност както може да се види в Уикипедия, подаръкът е нещо безвъзмездно, сиреч човекът, който го прави не очаква нищо в замяна. Но случаят с мобилните оператори далеч не е такъв. Затова ще си позволя да перифразирам древния Омир и в неговия извод след края на троянската война ще сменя само думата „елини”:
„Не вярвай на мобилните оператори, дори когато ти предлагат подаръци.”

troja

About Стефан Трашлиев

Индивидуален трейдър на международните форекс пазари. Журналист популяризатор. Google
Gallery | This entry was posted in ОБЩЕСТВОТО. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

